خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۸:۰۶

relation

سلام به عزیزدلم که مریضه ولی خب الان بهتر شده و داره سرحالی شو به دست میاره

چرا ریلیشن ؟ روابط بین ادما یکی از علاقه مندی ها منه دوس دارم در باره اش بدونم همیشه و البته خلق و خوی شون 

یه پسر همسایه داریم  نمیدونم چرا ایدز نمیگیره اخه یه سری روابط همین طوریه البته واسه پسرا توی یه دختر دنبال یه نیاز میگرده که وقتی بر طرف بشه حالا دختره خون گریه کنه هم اون رابطه از دید پسره تموم شده اس خیلی نامردیه و بد حیون که نیستیم هرچند این شخص فقط ا-ر-ض-ا شدن جسمی رو یاد گرفته دقیقا مثه یه حیون  و نمیدونه س-ک-س برای لذت بردن و نزدیک تر شدن قلب ها بهم  هست و نه برای ا-ر-ض-ا شدن ، البته اون ور قضیه هم هست که یه دختر یکی رو میخواد تا ساپورتش کنه حالا این ساپورت همه چیزی میتونه باشه  مسلما اون پسر همسایه ما کل روابطتش با همچین دخترایی هست این فقط یه مدل از به وجود امدن رابطه هاست البته اینا نمونه و مثال بود برعکس گفته هام هم وجود داره جای پسر دختر رو تو جملم عوض کنید

چقدر حال میده

تا کی باید یه رابطه دوام داشته باشه روابط پیچیده مثه دوست داشتن عشق ورزیدن چه طوری به وجود میاد چی میشه دو نفر هم دیگه رو دوست داشته باشن مثلا به نیاز هاشون(جسمی و عاطفی و ...) رسیده باشن و بدونن ساپورت کننده بهتری از هم از این شخص که الان باهش هستن هم هست ولی یه رابطه رو هنوز زنده نگه دارن هنوز هم هم رو دوست داشته باشن ، بخوام یه نمونه بیارم خودم و خانومی جدی جدی من حاظر جونم رو بدم براش و این که میگم نفسم واقعا بی دلیل نیست چون واقعا نفسم هست نباشه مردم اخلاق گندمم دیده وقتی که بیشتر از چند ساعت نبوده پیشم با این که شرایط طوری شده که موقت از هم دور شدیم اما واقعا حتی نمیتونم هیچ کسی دیگه رو نگاه کنم چه برسه که بهش فکر کنم نه منباب این که تعهد دادم به همسرم(بی تاثیرهم شاید نباشه . نمیدونم ) و اسه این که جدی خیلی دوستش دارم  از اثرات دوست داشتن مونم هم همین قدر بس که واقعا تله پاتی داریم باهم و بار های بار شده جمله های همو کامل کردیم و اون لحضه یه کاری کردیم که (طرف رو به رو مون = من یا همسری ) اون لحضه اون کارو میخواسته و واقعا ما دو نفر یکی هستیم 

عشق منی دیووووووونه

این همه پیش زمینه سازی واسه این که بتونم بگم 

بدون دلیل دوست دارم اون قدر زیاد که وقتی حس میگنم از گفتن اندازه اش عاجز ام عصبی میشم فقط میدونم خیلی بیشتر از حد تصور دوست دارم گلم کلی فکر کردم و  مقایسه با بقیه روابط تا بتونم یه دلیل پیدا کنم اما واقعا دلیلی بجز خود دوست داشتن نتونستم پیدا کنم (ههههه البته اون دومیلیارده که باید از بابا (تو) بگیرم هم بی تاثیر نبوده و نیست <و البته خوشگلیت و زیبایت>) تو واقعا دقیقا ارامش منی وجودت باعث میشه هیچ نقطه ضعفی و هیچ خلاء نداشته باشم و قدرتمندترین ادم روی زمین باشم 

دوستت دارم بینهایت هم دوستت دارم منو تو شونه به شونه هم که باشیم هیچ موجودی به گرده پامونم نمیرسه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۸:۰۶ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۵ - تعدادنمایش‌: ۲۹۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی