خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۱

هدیه خاص

الان یه چیز خاص بهم دادی دارم گوشش میکنم و واقعا کیف میکنم، اینجا هم نمیزارمش چون می خوام فقط مال خودم باشه 

من عاشق چیزای خاصم که کسی نداردشون 

از وقتو انرژی که گذاشتی ممنوووونم ،همین وقتو انرژی تویه که همه چیزو خاص میکنه 

دوس دارم الان جیغ بزنم بلند،( نه راستی قول دادم جیغ نزنم برام خوب نیست )بگم دوستت دارم 

   بی نهابت ممنونم ازت عشقم

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۳۴ - تعدادنمایش‌: ۲۶۵

نظرات  (۱)

خواهش میکنم گلم

قابل تو نداشت


پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

خیلی هم قابل داشت با اون همه خستگی نشستی برای من درستش کردی
ممنونم ازت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی