خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آبان ۹۳ ، ۰۸:۳۸

سال روز به اوج رسیدنم مبارک

 

سلام سلام اول از همه به تک ستاره پر نور زندگیم که امروز بیشتر از هر روز دیگه به زندگیم عشق صفا صمیمیت و ارامش اورد

سلام بر آغازی دوباره
سلام بر نو شدن...
سلام بر عاشق شدن
سلام بر فصل عاشقانه های غمناک
سلام بر ریزش برگ های ز معشوق جدا

 

 

روز عشق  من  my day love

 

 

 

   واسه این که یکم در جریان قرار بگیرید این رو پیشنهاد میکنم بخونید امروز پارسالمون و یه روز به یادموندنی  

 

   الان داشتیم میرفتیم چیپس بگیریم صبحونه بخوریم با اون حسین و دشمن خونیش انگار همین دیروز بود اما  نبودنت کنارم هر لحضه ثانیه به ثانیه واسه من یه قرن هست و داره به قیمت زندگیم میگذره واقعا اگه از مرحمت خدا هم ناامید بشم بازم یه دلیل دارم واسه سپاس گذاری از خدا اونم این که سرنوشت منو تو رو بهم گره زد و اتحاد اب و اتیش رو شکل داد تا با هم قدرت مند تر بشن

 

اتحاد اب و اتیش عشق من

   امروز خوشحالم بیشتر از هر شخص دیگه امروز روزیه که من با همه دارو ندارم با همه زندگیم همش یه قدم فاصله دارم روزیه که به خاطر بسته شدن یه پیمان تا اخر عمر مدیون خوبی های همسرم شدم  شدید خوشحالم فقط کاش الان یه قدمی هم بودیم یه روز خوب یه روز عالی یه روز برای عوض شدن سرنوشت رفتن به سمت بینهایت خوبی  

 

برگ ها در پاییز می رقصند،
من در کنار تو به آرامش می رسم
و آنجا که هیچ کس به یاد ما نیست
تو را عاشقانه می بوسم
تا با گرمی نفسهایم، به لبانت جان دهم
و با گرمی نفسهایت، جانی دوباره گیرم.
دوستت دارم،
با همه هستی خود، ای همه هستی من
و هزاران بار خواهم گفت:
دوستت دارم را ...

کوتاه می گویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم …

 

 

 ♥    ♥  ♥                 ♥     ♥  ♥   
♥           ♥           ♥               ♥
 ♥             ♥        ♥                ♥
  ♥              ♥                     ♥
    ♥                                 ♥
     ♥  
جایگاه همیشگی تو  ♥
       ♥                       ♥
           ♥                  ♥
            ♥             ♥
             ♥       ♥
                ♥  ♥
                   ♥

 

 

من و عزیز دلم

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آبان ۹۳ ، ۰۸:۳۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۵ - تعدادنمایش‌: ۳۰۳

نظرات  (۱)

دوستت دااارم منم خودت که می تونی دوست داشتن منو تفسیر کنی 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

اگه دوست داشتن رو میشد تفسیر و تعریف کرد یا اندازه گرفت اون وقت از خجالتت در میامدم و مدیون خوبی هات نبودم 
ولی متوجه ام که چقدر دوسم داری و متوجه باش چقدر دوست دارم
عشق من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی