خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۸

سالروز به اوج رسیدنم مبارک

سلام اول از همه به عشقم  به زندگیم به همه وجودم یعنی یه جورایی سلام به خودم 

روزمون مبارک

تیتری که زدم عین تیتر تویه و هرچند تو نوشتی، منم اومدم سهم خودمو بنویسم از امروز 

سهم یعنی همون 100% یعنی مثل همین که یکی هستیم و با یک اسم می نویسیم اینجا

من نمی خ ام تکراری بنویسم فقط می خوام بگم توی این مدت هرلحظه اش که بهتر و بیشتر می شناسمت میفهمم 4آبان 91 چقدر خوب بود که تو دربرابر من قرار گرفتی ، شدی مال من ، الان که میفهمم چقدر خوبی ، بیشتر قدر اون روز میدونم یعنی اونروز از این جهت برام ارزش داره که تویی که الان مال منی اونروز در مقابلم برای اولین بار قرار گرفتی

فقط همین ، ارزش و یاداوری این روزها فقط برای من به خاطر ارزش تویه، تویی که خودمنی 

تویی که دوستت دارم ، تویی که دوستم داری ، تویی که منی

اصلا نمیشه حس واقعی مو بیان کنم ولی فکر کنم خودت کاملا حس منو میفهمی و درک میکنی 

بازم روزمون مبارک عزیزدلم

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۳۹ - تعدادنمایش‌: ۲۷۴

نظرات  (۱)

دوست دارم همه وجودم همه زندگیم 
متشکرم از بودنت 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

دوست داشتن رو هم رد کرده و هنوز براش اسمی اختراع نشده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی