خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۶

مزه 2

سلام سلام

اینم از سوپ ،تا یه هفته فقط باید سوپ بخورم هیچی دیگه از گلوم رد نمیشه دکتر گفت التهاب داره بهم آمپولم داد ولی خب من که نمیزنم، برای همین دیشب پیتزا درست کرده بودم خودم نتونستم بخورم چون گیر میکرد توی گلوم ،یعنی فقط حسرت خوردم همه خوردن من نگاه میکردم هههه

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۶ موضوع: 	دستپخت 	- تعدادبازدید:۲۷۷ - تعدادنمایش‌: ۳۱۵

نظرات  (۱)

چ بد :(
پاسخ مدیر به نظر VAHID 13377 :

تازه همون سوپ هم نمیشه خورد باید فقط شیر گرم بخورم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی