خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۹

حس ×

دلم می خواد هیچ کاری نکنم ( روزمرگی)

دلم می خواد ساکت توی هوای این روزا فقط قدم بزنم وقتی همه توی هیاهوی روزمرگی هاشون گم شدن، من به خودم فکر کنم

 از روزمرگی بدم میاد، نمیدونم باز خودمو قانع میکنم.

حسم نه + نه - فکر کنم حسم × هههههههه

دلم فقط تورو می خواد تا حس آرامش کنم، همین

/.اورجینال

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۴ - تعدادنمایش‌: ۲۹۱

نظرات  (۱)

Shiver me timbers, them's some great infanmotior.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی