خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۳

12ساعت در عشق

امروز یه 12 ساعت توپ بی نظیرو باهم داشتیم 

                                 خواستم از باهم بودنمون تشکر کنم

 البته باهم بودن توی یه روز خلاصه نمیشه 

                                 باهم بودن یعنی لحظه لحظه کنار هم بودن 

یعنی هم فکر بودن یعنی یک نفس بودن 

                                خیلیا حرف میزنن ولی مرد بودن خیلی مهمه

 مرد من دوستت دارم

 

 

 

تیتری که زدم خیلی مهمه ازش ساده رد نشید

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۱۱ - تعدادنمایش‌: ۳۶۰

نظرات  (۱)

به شخصه فکر میکنم (البته نظر خیلی از صاحب نظران هم هست) ، " زن خوب نعمته " و خب خدارو شکر من این نعمته عظیم رو دارم . این جانب هم بابت ساختن لحظه هایی شیرین و پر از ارامش از شما همسرم متشکرم (خیلی کتابی شد) یه کلام دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی