خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....

سلام مهربونم الان این وقت شب تو رفتی کمک مامانت برای اماده کردن خونه داداشت. اینو برای این گفتم که بعدها یادمون باشه کی بوده 

یادمه یه بنده خدایی یه زمانی به من گفت :تو باید طرف مقابلت از خودت از لحاظ فکری کمتر باشه تا خوشبخت باشی باهاش یعنی نتونه بفهمه چیزایی که من میفهمم رو, و اینکه من باهوش تر باشم ازش .

الان که فکر میکنم می بینم چقدر خودش ادم احمقی بوده.

به قولم حسین هم ادما باید از لحاظ فهم و درک باهم برابر باشن .

یعنی خداروشکر میکنم تو ادم واقعا فهمیده و باشعوری هستی( البته باشهورررررررر فرق داره هااااا ههههههه ) حتی بیشتر از من درک میکنی، من بعضی وقتا متوجه نباشم تو هواست هست 

یعنی تصور اینکه طرف مقابلت درکش کمتر از تو باشه واقعا ادمو عصبی میکنه مثلا برخوردا و رفتارهای اداما، و من میدونم در اینده کسی روی اعصاب من نیست به خاطر یه سری از اخلاقیات خوب تو 

خب خیلی ازت تعریف کردم هههههه البته مثل خودم بعضی وقتا لجبازی هههه 

ولی با همه خوبی و بدیات دوستت دارم چون هیچ کدوممون مطلقا خوب نیستیم

♡    دوستتتتتتت دااااااارم البته یکی از دلیلاش اینه که قراره برام خونه درختی و یا اون جایگزینش رو درست کنی ههههههههههه شوخی کردم بخدا 

دوستت دارم از ته دلم اونم یه عالمه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۶ - تعدادنمایش‌: ۳۲۸

نظرات  (۱)

هههه اره زیاد تعریف کردی 
قربونت بشم من صد البته که ادم ها باید با هم از لحاظ مخصوصا شعور و درک و فهم برابر باشن فکر این که دو نفر زیر یه سقف زبون هم رو نفهمن خیلی مشکله و این که همیشه از دست کارا یکی حرص بخوری چون اندازه ات نمیفهمه واقعا عذاب اورده در هر حال

همیشه گفتم بازم میگم بزرگترین معیار من واسه  این که قرار گذاشتم باهات بقیه عمرمون رو کنار هم زیر یه سقف بگذرونیم  همین درک وشعور و فهم تو بود و هست تو واقعا عاقلی و فهمیده 
یاد اوری حرف حسین که گفت :" فقط هواس یکی بین جمع4 نفره مون جمع بود اون تو "
بهت افتخار میکنم 
میپرستمت الهه زندگی من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی