خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۹

عشق اورجینال

 عشق یا باید اصلش باشه یا نباشه بهتره

مردی که ساعت ها خیابون هارو قدم میزنه، با تابلویی که روش نوشته شده:
"نیازمند کلیه برای همسرم"
عشق کلمه پیش پا افتاده ای نیست...
برای روابط مسخره ازش استفاده نکنیم

مثل ولنتاین که واقعا ازش بدم میاد 

چون به مسخره گرفتنش

عشق یا باید اصلش باشه یا کلا نباشه بهتره

  چند روز تو کارای خودتو داری منم درگیر کارای خودمم 

  ولی هر لحظه به یادتم و دلم برات تنگ شده

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۹ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۵۵ - تعدادنمایش‌: ۲۸۶

نظرات  (۱)

حتی اگر من بیکار شم نتونم هیچ کاری بکنم حتی اگه از کاری اخراج شم وهرمورد دیگه،   تو الویتت اول تو همه زندگیمی ، هر کاری اولش تویی وسطش تویی اخرشم تویی

من توست دارم همه زندگیم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

منم خیلی خیییلللللیییی دوستت دارم 
درک میکنم این ارزشی که برام قایلی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی