خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۴ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۱

عشق یعنی:

سلام سلام به یکی یه دونه خودم که هروقت پیشتم حالم خوب خوبه

یادته قبلا قدیم قدیما یه ادامس هایی بود بعد از اینا دورش بود 

عشق یعنی منو تو کنار هم با طعم های مختلف

ولی من میگم عشق یه چیز دیگست 

عشق اینه که تو تمام سعی تو امروز کردی به من یه چیزی یاد بدی 

مثلا: عشق یعنی:

  ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

که این خط کد رو هم توش اضافه کنی همه چی حله $emailed= $_POST['email'];
/////
$emailed=resht($emailed);/// inkhat inja
//////
$emailch=validEmail($emailed);/// bala in
if($emailch==true){

ببین یه خط کد بهت دادم خط بالا پایین ش رو هم مشخص کردم برات 

$emailed=resht($emailed);/// این خط رو 

ببین

$emailed= $_POST['email'];/// پایین این خط تو فایل
/////
$emailed=resht($emailed);/// اینجا دقیقا بزارش
//////
$emailch=validEmail($emailed);/// بالا این خط
if($emailch==true){

ببین 

اصلا

کدایی که بهت دادم رو یه لحضه پاک کن 

این فایل جدید هست 

کامل کامله

برو اون کد اولیا که بهت دادم رو برسی کن بیا عزیزم

♡♡♡♡♡♡♡

اینقدر قشنگ تلاش کردی که من کیف میکردم که اینقدر دوستم داری .

♡♡♡♡

دوستت داااارم 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۴ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۰۳ - تعدادنمایش‌: ۳۴۸

نظرات  (۱)

نمیدونم چی بگم زبون ادم بند میاد از این همه خوبی تو 
تو واقعا خیلی خوبی عالییی محشری خیلی دوست دارم 
واقعا خیلی خیلی خیلی دوست دارم 

واقعا  نمیدونم چی بگم وقتی تو این همه خوبی 

جدی به خودم واقعا حسودیم شد 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

دیوونه فقط فقط چیزی رو نوشتم که حسش کردم 
که واقعا خصوصی و شخصیه و من خیلی دوستش داشتم وقتی دیدم چقدر تلاش کردی تا یادم بدی 
میدونم که میدونی ولی بازم میگم :
بهت افتخار میکنم منم دوستت دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی