خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۳

ارامش دوس داشتنی مخصوص خودم

           چه پر جرات و مغرور میشم 

          در مقابل کسی که میداند 

       از ته دل دوستش دارم

 

سلام سلام به مهربونم چه طوری می بینم که شرمنده کردی 

هرچند یکم درگیر بودم ولی خودت که میدونی همیشه به یادتم

اصلا مگه میشه تو رو داشت و بی توجه بود

دوستت دارم 

دلم یه خوشحالی یهویی می خواد حالا هرچی می خواد باشه 

دلم می خواد یه روز زنگ بزنی یهویی بگی بالاخره درست شد

منم از خوشحالی جیغ بزنم البته توی بیرون که نمیشه جیع زد 

عشقم گفته خندیدن و بدوبدو کردن و جیغ زدن ممنوعه

ولی نمیدونی چقدر کیف میده حرص تو رو در بیارم بعد تو بگی

اگه گذاشتم دیگه بری بیرون ههههههه

باور کن من دلم ارزوهای ساده می خواد فقط باتو بودن بدون هیچ 

چیز اضافی دلم فقط صبحونه درست کردن برای تورو می خواد 

لباسو تو رو اتو کردن، با همین ساده ها خوشم 

من+تو=ارامش

این ارامش مخصوص خودمو خودته.

عاشق شنیدن اون حرفای مهمت هستم 

ههههههه 

خب چیه مگه من فقط یه "تو" دارم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۳ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۱۹۴ - تعدادنمایش‌: ۲۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی