خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۵۴

آرامش

هرچه پیش آمد 
هر اتفاقی افتاد 
فراموش نکن که دوستت داشته ام 
که دوستت دارم 
و... 
هیچ کس 
هیچ کجا 
هیچ وقت 
نمی تواند ارامشی که تو به لحظه هایم بخشیدی را تکرار کند

 

چتر باران عشق دونفره عشق من

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۵۴ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۳۲۸ - تعدادنمایش‌: ۳۹۲

نظرات  (۲)

ارامش ...
یاد این میفتم که خوشبختی اون چیزی نیست که بقیه می بینن ، خوشبختی توی دل ادماست....
ااینو بدون که من کنار تو خوشبختم و در هر شرایطی هم دوستت دارم هم کنارتم ...



دارم از دلشوره می میرم دارم از نگرانی دق میکنم هیچ وقت حالم اینقدر بد نبوده 
کاش حال منم بفهمی .....
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

ببخشید عزیزم باعث نگرانی شدم 
خانومم هر اتفاقی بیوفته هر چی پیش بیاد تو مال منی عزیز دلمی قربونت بشم من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی