خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۸

عشق موندگار

سلام سلام به عشق خودم و کسایی که نوشته منو می خونن

امروز من رفتم بالاخره هدیه ای که عزیزم برام گرفته بود و داده بود به کسی برام بیاره گرفتمش همش فکر میکردم با روزنامه کادوش کردی هههه تا موقعی که دیدمش ، اتفاقا کادوی خیلی قشنگی هم داره من که دوسش دارم خوش سلیقه هم هستی هرچند شکی توی این نیست چون منو انتخاب کردی ههههه

هدیه برای عشقم

واقعا به همه توصیه می کنم این کتابو بخونن هر خطی رو که می خوندم یاد رفتارهای خودم میوفتادم و میخندیدم که دقیقا انگار کتابو برای ما نوشتن بعضی وقتا من یه کاری می کنم می خوام عشق خودمو نشون بدم ولی نتیجه معکوس داره و یا مثل زمانی که هدف هردومون عشق و علاقمون هست ولی مدل خودمون بیانش می کنیم،  دلیلشم این تو مریخی هستی خب ههههه

واقعا ممنون بابت کتاب می خونم و بهش عمل می کنم چون تو رو دوست دارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۸ موضوع: - تعدادبازدید:۲۳۵ - تعدادنمایش‌: ۲۷۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی