خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۳۰

سال جدید فرصتی برای عاشق تر شدن

سلام بهترینم سلام بهونه من واسه زندگی

اخرین پست سال قبل رو هم نفسم گذاشت دستش درد نکنه 

اولین پست سال جدیدم با اجازه من میزارم   بعد از یه سال  میخوام وب رو اپ کنم 

 

امسال سال اسبه

سال اسب سال نو مبارک عاشقونه

 

ورق خوردن برگی دیگر و آغاز صفحه ای سفید از دفتر زندگی فرصتی است برای عاشقانه تر نوشتن، عاشقانه تر نفس کشیدن، عاشقانه تر زندگی کردن ، بیش از انچه تصورش رو بکنی دوستت دارم همه زندگیم 

 

 

راستیتش خیلی دلم برات تنگ شده واقعا خیلی  انشا الله به خوشی بری مسافرت کلی بهت خوش بگذره به سلامتی هم برگردی پیشم هرچند همیشه پیشتم و همیشه کنارمی 

یه سال گذشت یه سال جدید امد یه فرصت برای این که بیشتر همو دوست داشته باشیم سر سفره هفت سین یه ارزو بیشتر نداشتم دقیقا همون ارزوی تو 

میخواستم یه خاطره خیلی خوب از سالی که گذشت رو بگم دیدم ثانیه به ثانیه ای که ازت دور بودم هیچی بهم خوش نگذشت بجز لحظه های شیرینی که با هم خندیدم از ته دل  وقتایی که پیش تو بودم 

دلم بهونه تو میکنه گلم دلم بی تو گرفته 

 

 


 

راستی تا یادم نرفته 

تو این سال جدید بیاییم کمی هم به فکر این عزیزان باشیم

 

محک

 

یه توضیح کوتاه 

مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “ محک ”  از سال  1370 و با شماره ثبت 6567  در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 14 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کزده است. محک تا کنون بیش از 18000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.
 
موسسه خیریه محک با کمک های مردمی اداره می شود و تنها با اتکا به این نوع مشارکت ها، موفق به حمایت همه جانبه از 18000کودک مبتلا به سرطان از سراسر ایران زمین و تاسیس تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودک در خاورمیانه شده است

 

توضیح لینک های زیر هم که رو عکس نوشته  

 با هزار تومن خیلی کارا میشه کرد همین الان میخواهم به محک کمک کنممن چگونه میتوانم به محک کمک کنم

 

 

 

 

 

اگه عکس ها لود نشد
صفحه اصلی محک http://www.mahak-charity.org
من چگونه میتوان به محک کمک کنم http://www.mahak-charity.org/main/fa/help-mahak
همین الان می خواهم به محک کمک کنم http://www.mahak-charity.org/main/fa/iwanttohelpmahakrightnow


 


 


 


 

این متنم میدم به هرکی امد  به خونه درختی مون سر زد مهمون شد تو کلبه عاشقانه مون 

 

عمو نوروز سال جدید مبارک عاشقونه

 

گوش کن صدای عمو نوروز می آید اگه خوب گوش کنی صدای دایره زنگی را میشنوی حاجی فیروز وارد میشه و شروع به رقصیدن میکند و با عشق میخواند:
مژده بدم ای مردم بازار
بیدار بشین از خواب دل ازار
بر پا بکنین هل هله و شور
با شمام بهار داره میاد زود
این مشکله این حقیر هر سال
خیلی سخته تا بیدار بشن مردم بازار
چاره ندارم تا روز نوروز
باید بخونه این حاجی فیروز
ابراب خودم سامبولی بلیکم
ابراب خودم سرتو بالا کن
ابرابه خودم از خواب بیدار شو
اربابه خودم همراه ما شو
با بنده که چند هزار ساله هستم
دستتو بیار بزار تو دستم
با همدیگه یک صدا بخونیم
بعد از این دیگه با هم بمونیم
بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن
این ور بشکنم این گله داره 
اون ور بشکنم اون گله داره
بیچاره دله من که عجب حوصله داره
حاجی فیروزه، سالی یه روزه،
همه می دونن، منم می دونم،
عید نوروزه ، عید نوروزه

هموطنان عزیزم از صمیم قلب بهترین آرزوها رو برایتان خواستارم و سال نو را خدمت شما شادباش عرض مینمایم امیدوارم سالی پربار همراه با موفقیت روز افزون داشته باشید.نوروزتان خجسته باد و سالی سرشار از برکت,سلامتی و شاد کامی داشته باشید.

 

 

 


در اخر باز هم اختصاصی همه زندگیم

 

سال نو مبارک عشق من

 

kissعیدت مبارک هم نفس زندگیم دوست دارم  heart

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۱ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۳۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۰۷ - تعدادنمایش‌: ۳۹۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی