خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۶

تولد عیدمون مبارک

سلام سلام به عزیزدلم 

این اخرین نوشته ی امسال منه، اون عکسی که می خواستم بگیرم اینه از سفره 7سین که خودم درست کردم

 

سال 92 هم داره تموم میشه اولا پیشاپیش عیدت مبارک باشه عزیزم

ما هم داریم اماده میشیم بریم مسافرت جای تو هم خیلی خالیه کنارم هرچند هر لحظه توی قلبمی منم الان دارم اینا رو می نویسم مامانم داره هی صدام می کنه هههه

در مجموع سال خوبی بود امیدوارم سالی که داره میاد بشه بهترین سال برای ما دوتا

بهترین ها رو برای همه و خودمون دوتا و حسین و خانمش ارزو می کنم سلامتی ، ارامش ، اسایش...

برای تمام کم و کاستی هایی که دارم ولی بازم تو دوستم داری ازت ممنونم 

دلمم خیللللیییییی برات تنگ میشه 

خب بریم سراغ سفارشات

اول از همه خیلی خیلی مراقب خودت باش چون یکی خیلی دوستت داره و نگران تویه 

دوما عیدی منو بذاری کنار یادت نره هااااا

موقع سال تحویلم برای هردومون دعا کن 

خونه مون رو هم بهم نریزی ها تا من بیام

 دوستت دارم

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۶ موضوع: 	آتیش.و.آب دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۷۹ - تعدادنمایش‌: ۳۲۶

نظرات  (۱)

سلام عزیزم 
به به چه سفره هفت سینی 
پیشاپیش عید تو هم مبارک خانومی :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی