خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۵۱

کنار تو


خودت بگو چه کنم؟؟؟...
وقتی خیالِ تو به دلم هجوم می آورد...
و من هیچ سلاحی ندارم...
به جز چشمهایت...
چشمهای تو را که داشته باشم...
نیرومند ترین ارتشِ عشق با من است...

 

عشق دو نفره اغوش چشمات

 

اغوش تو ، علم را زیر سوال میبرد ، انقدر ارامم میکند ، که هیچ مسکنی ، جایش را نمیگیرد

در بدترین شرایط هم اغوش تو بهترین مسکن دل تنگ من است

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۵۱ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۷۲ - تعدادنمایش‌: ۳۱۷

نظرات  (۱)

من که موهام قهوه ایه
هههه این شد از اون گیرای زنونه اقا اصلا دلم می خواد حرصتو در بیارم که کل خونه رو دنبالم بدویی که اثر داروی مسکن بیشتر بشه  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی