خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۳

باس بهت بگم....

برای اینکه در حق نویسندش اجهاف نشه واقعااااا توپ نوشته ههههه

زن باس واس اقاش ارایش کنه، که اقاش حال کنه 

بگیره محکم ماچش کنه!

مرد باس واسه خانومش پاستیلو لواشک بخره...

زن باید زود زود سردش بشه که اقاش زود بغلش کنه

مرد باس همی که گفتی حوصلم سررفته بگه حاضر شدی خبرم کن موهاتم نریز بیرون....

  

 

اینو دیگه خودم دارم می نویسم 

                                            منم باس ب اقامون بگم خیلی دوستش داااارم

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۳ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۹۷ - تعدادنمایش‌: ۳۶۲

نظرات  (۱)

 میدونم میدونی ولی من باید بگم یعنی هیچ وقت از گفتنش کم نمیارم تکراری نمیشه خسته نمیشم 
 منم باید بگم که دوست دارم همه دنیای منی زندگی من دلیل بودنم 

میپرستمت الهه زندگی من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی