خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....

وقتی علاقه ای ندارم مثه هم سنو سالام لاکای رنگی رنگی و جیغ داشته باشم 

وقتی که اصلا فکر نمی کنم به چکمه و کلیپس

وقتی هیچ وقت اینه و لوازم ارایش توی کیفم نیست

به کجای دنیا برمیخوره که هیچ حسی به ولنتاین ندارم ? هان

اصلا به کجای دنیا برمیخورد که برای تو یه خرس گنده بخرم ؟

اصلا من دلم میخواهد کفش هایم تا به تا باشد

از قدم زدن توی یک غروب ِ برفی و لیزو سردددددد بگیر که دستمو میگیری سفت تا نخورم زمین تا استخر رفتن توی برف 

 یا اینکه توی کمدمو نگاه می کنم هدیه های تو رو می بینم ذوق کنم

 

عشق ما دو نفر عاشقونه جملات زیبا محبت

 


مگر با این ساده ها نمی شود خوشبخت شد ؟ 

حتما باید یک نفر برای آدم یک تولد بگیرد؟یا برایش سوئیچ ماشین جدیدش را کادو کند؟

خوشبختی های دم دستی بهترند و من بیشتر دوستشون دارم

خوشبختی یعنی لباس هات بوی اتو بدهد اصلا !!یا سشوارو بدی داداشت ببره تا دلش خوش باشه هااااااا

خوشبختی یعنی هی من به تو بگم مواظب خودت باش تو هم بگی هرچقدر تو مواظبی منم مواظبم

خوشبختی یعنی منو حسین دست به یکی کنیم تورو اذیت کنیم در صورتی که توی دلم طرف توام

خوشبختی یعنی بهت بگم بری پیش حسین فقط برای اینکه حالو هوات عوض شه در حالی که اگه به من باشه نمیذارم از پیشم جم بخوری که بعد تا 3 صبح به گوشیم زل بزنم که زنگ بزنی بهم ولی خوابم ببره

خوشبختی یعنی اینقدر حالم بد باشه دل دردو دندون دردو و .....ولی تو که پیشم باشی حالمو عوض می کنی توی یه ثانیه

خوشبختی یعنی تو لالا کنی منم از دل تنگیت بیام اینجا بنویسم که ساده دوستت دارم و دلم تنگ میشه برات 

همین که دلم برات تنگ میشه یعنی خوشبختم دیگه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۴ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۱۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۷ - تعدادنمایش‌: ۳۰۵

نظرات  (۱)

سلام
بعضی وقتا کلمات عاجز اند از وصف یه حس 
تو بهترین همدم ، همسر،دوست بهترین و با ارزش ترین  منی 
من خوشبختم خوشبخت ترین ادم دنیا فقط چون تو کنارمی چون تو رو دارم فقط به خاطر وجود باارزش تو ، تو زندگیم من خوشبخت ترین ادم روی کره زمینم

خیلی دوست دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی