خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۹

دلم تنگ شد برات

سلام عزیزم الان که رفتی لالا کنی دلم اینقدرررر تنگ شد برات واقعا عجیب دلم هواتو کرد که با دستای مردونت دستمو بگیریو سرمو بذارم روی شونه هات که هیچ وقت برام تکراری نمیشه

تکرار همه چیز تو دنیا
خسته کننده است...
اما تــــــ♥ـــــو
مثل نفســـــ♥ـــــی...
تکرارت تضمین کننده زندگیه

                                دوستت دارم همه زندگیم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۹ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۶۸ - تعدادنمایش‌: ۳۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی