خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۱

اولین هدیه

سلام به همسر عزیزم

عید دوسال پیش بود هنوز یه دوست بودیم یه دوست خالی به درجه ای که بشیم ، همه زندگی ، هم نرسیده بودیم 

میخواستم واسه اکثر دوستام هدیه (عیدی ) بگیریم اما رسوندنش مشکلات خاص خودشو داشت به هر حال رفتم تو یه خدمات ارتباطی واسه همه شون شارژ ایرانسل گرفتم اون وقت هواسم نبود کسی که قراره مخاطب خاصم بشه خطش ایرانسل نیست به هر حال کد رو رو فرستادم تازه بعدش یادم امد که این دوستم ایرانسلی نیست اونم دمش گرم کد رو خرج نکرد ( بعد از یه سال که همون دوستم شد همه زندگیم مخاطب خاصم همه وجودم )  الان که کلا دوسال از اون واقعه گذشته دیشب بی شارژ شدم  خودش یاد اوری اون عیدی رو کرد  اگه بدونید چه سعی کردم مخشو بزنم کدو بگیرم که ااااااووووووو کشت منو به هر حال بعد از کلی چک و چونه زدن قرار شد  بعدن 10 برابرش رو بدم و البته + یه شب به طبع دل همسر نازنینم

البته دلیلش خیلی  خیلی قابل احترام و با ارزش بود واسه من اونم یادگاری بودنش بود 

 یه یادگاری = 1961272792881551

دل همه بسوزه این تازه یه قطره از خوبی های عزیز دلم بود 

heartدوست دارم عزیزمheart

*144* I Love You # ok  از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره

با اجازه عزیزدلم می خوام اینو اضافه کنم به نوشته ات 

این یادگاری خیلی برای من باارزش بود

تازه متن کامل اس ام اس هم این بود

عیدت مبارک عزیز

1961272792881551

1961

2727

9288

1551

به من چی ایرانسله  به من چه ایرانسله

ارزشت بیشتر از این حرفاست اینم ندید بگییر

( غلط املایی هاتم  درست نکردم هااااااا) 

 عزیزم خودت ارزش داری برام فدات بشم 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۷ - تعدادنمایش‌: ۲۹۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی