خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۷

0-180

سلام به مهربون خودم 

 

وااای باور نمی تونید بکنید چقدر حالم خوبه از صبح که پیام قبلی رو گذاشتم از 0 به 180 درجه تغییر کردم واقعا خوبم 

دلیلشم اینه که عزیزدلم دیگه از دستم ناراحت نیست 

یه پیام کوتاه هرچقدرم کوتاه باشه بعضی وقتا حال ادمو عوض می کنه 

وقتی میگه بی شهوررررر یعنی هنوزم با تمام ناراحتیش دوستم داره 

ولی وقتی میگه هیچی دلم می خواد بترکه 

خودش میدونه تموم مردم دنیا با من سردو بی تفاوت باشن برام فرقی نداره ولی وقتی خودش ناراحته واقعا بهم میریزم 

وقتی اسم قشنگت روی صفحه گوشیم میاد به متن پیامت کاری ندارم که چیه ، خود ب خود میخندم ...

الان 15 ساعت که بماند 0.5 ساعت کلا درس خوندم ولی حالم خیلی توپه 

دوستت دارم همیشه و در همه حال حتی وقتی دلخوریم از هم بازم میمیرم برات

 

 

        

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۲ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۱۹۹ - تعدادنمایش‌: ۲۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی