خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۱

یادته ....

خب یه وقتایی همینجوری الکی ادم حالو حوصله نداره

داشتم اهنگایی که تو بهم دادی  رو گوش میکردم 

یهو گفتم بذار بنویسم برای خودمون دوتا ....

 

 

 

میگم حالا اون زمون یعنی 2سال پیش که این نقاشی رو باهم کامل کردیم به چه فکر میکردی هاهاها 

اونوقت هنوز هیچ خبری نبوده 

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۸ - تعدادنمایش‌: ۳۲۲

نظرات  (۱)

سلام همه زندگیم 
یه واقیعت اره من میخوام دوس دارم که تو دکترا رو قبول شی ممنون که خاطرم این قده واست عزیزه ولی شادی و شادابی تو مهم تره یکم همت کن منم همیشه کنارتم و مثه کوه پشتت مطمئنم  قبولی ، چیزی و جایگاهی نیست که واسه من و تو دست نیافتنی باشه ما دو تایی دنیا رو فتح میکنیم و تواوج میخندیم با هم 
دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی