خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۲:۲۶

تولد عشقم هستی زندگیم

سلام به همه کسایی که روزیی می خونن و
سلام مخصوص به همسری خودم که امروز روزشه یعنی فردا 14 ابان ولی من رفتم پیشوازش امشب (هرچند اذر یه چیز دیگه هست ولی خب ههههه البته غیر مستقیم تولد خودمو یاد اوری کردم بهش هااااااا)الان من که خیلی خوشحالم ولی کاش کنارم بودی همین الان اونوقت بهتر بود.... دلم برات تنگ میشه همش 
و از اونجایی که میدونم همسری اصلا کیک خامه ای دوست نداره خودم براش اینو درست کردم  این دست پخت خودمه هاااا



Happy BirthDayHappy BirthDay

همش واقعیه ها ههههه
اقااصلا بحث کادو رو هم نکنید ههههه مدرک دارم ها که همین کادو باعث شد همسری بنده ایمان پید ا کنه من نخبه ام هههه شک نداشته ها ولی خب مثلا (میگفت تو اینا رو چپکی میزنی بذار خودم بزنم )ههههه اینم بهترین کادویی هست که میشه داد دیگه که طرف مقابلت نخبه باشه هههههه البته اندرنالین خونشم بالا رفت * اینم از کادو(هروقت اومد بهش میدم ) کیکشم که دادم ههه باید خودم بخورم می خواست باشه اینجا که بخوره والا
هیچ نوشته ای نیست که لیلاقتت رو نشون بده همشون کپی هستن مال من نیستن از جنس منو تو هم نیستن برای همین از ته دل خودم با احساس خودم از وجود خودم بهت امروزو تبریک میگم با مخلفات (هههه اینا سکرته خوت میدونی دیگه ) و واقعا دوستت دارمو بهترین ارزوها رو برای خودمون دارم .... عزیزدلم یکی دونه ی منی هم دوستمی هم عشقمی همه ی هستی زندگیمی چه حسی خوبی همه ی اینا رو با هم داری برای من 
خدارو شکر می کنم برای داشتنت
بهتریینم دوستت داااارم 

ویرایش شد
ببخشید همدمم اما دیدم زحمت کشیدی و کیک واسه من پختی و کارت خوشگل گرفتی یه نوشته به عکس اضافه کردم چون مال منه نمیخوام تو وب سایت دیگه ای کسی بزاره  دوست دارم
موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۲:۲۶ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۸۷ - تعدادنمایش‌: ۵۹۲

نظرات  (۱)

واااا ببین هم نفسم چه کرده دست درد نکنه عزیز
 من خوشبخت ترین ادم روزمینم
ما بقی تشکرا هم اون ور خصوصی

عاشقتم بهترینم دوست دارم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

عزیزم قابل تورو نداره 
کوچیکترین کاری بوده که می تونستم بکنم اونم یه ذره خوشحالت کنم
منم دوستت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی