خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۱۵

یه روز به یادموندنی

سلام سلام سلام به تو بهترینم 

خب دیگه همسری لطف کرد شرح واقعه رو گفت چقدم خوب یادش مونده 

خیلی سعی کردیم  غیر منتظره باشه که یکمم موفق بودیم 

واقعا یه روز به یاد موندنی شد 






واقعا هوای این این فصل دو نفره اس 



منم دوست دارم همسرم




برای تو زندگی میکنم، به عشق تو زنده هستم، اگر نباشی دیگر نیستم تویی که بودنت به من همه چیز میدهد، هر جابروی دلم به دنبال تو میرود ...عشق تو، حضور تو، به من نفس میدهد هوای بودنت این دیگر اولین و آخرین بار است که دل بستم، نه به انتظار شکستم، نه منتظر کسی دیگر هستم تو در قلبمی و تنها نیستی، تو مال منی و همه زندگی ام هستی


موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۱۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۲۲ - تعدادنمایش‌: ۲۶۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی