خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۱

تغییر قالب


یادتون باشه
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است ؛

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …

نماز روزه ها تون قبول باشه

خیلی سخته انتخاب اسم  کلا بعد از چند ساعت همون اولا سر انتخاب اسم وبلاگ مون و چندین ساعت واقعا چندین ساعت بحث و مجادله در مورد اسم  جوجه هامون بلاخره به یه نتایجی رسیدیم بازم جای شکرش باقیه، کل کل مون سره ریاضی و کامپیوتر هم شده مثه علم بهتر از یا ثروت؟ حالا بگرد و پرتقال فروش رو پیدا کن ولی چرا جدی (حالا بین خودمون بمونه ) تو همه چی بگردیم باز میخوریم به اعداد و ارقام ریاضی از همسری میپرسم حالت چه طوره میگه 60 درصدی خوبم

همسری نبود یه دستی زدم به سرو رو قالب تقریبا قالب وبلاگمون داره مثه خودمون تک میشه البته مهم پسندیدن همسری هست حالا بیاد و ببینیم همین رو میپسندن یا نه شایدم بگه عادی ساده و شیک بهتر بود البته شما هم میتونید نظر بدید. به نظر تون خوشگل شده یا نه ؟

فیلمای امسال ماه رمضونی هم که اولش همون 6 قسمت خوب بود در کل یا فیلما مون خیلی خشک میشه مثه مادرانه یا خیلی طنزش کم کم لوس میشه مثه خروس و دودکش همسری هم که به اون صورت زیاد اهل فیلم دیدن نیست اگه من بزارم بتونه برسه  یکم رو مقاله اش وقت میزاره هرچند بعدا سرش خلوت تر میشه نمیدونم گییر این باشم مقاله شو زودتر تموم که یا گییر این که استراحت کنه همین طوریش کم مریض نیست فشار درسا یه طرف منم اون طرف منم خیلی دوس دارم کارام واسه ادامه تحصیل درست کنم اما الویتای بزرگتری نسبت به اون دارم درسم که این همه خوندیم هیچی به هیچی پس فعلا تو همون هیچی بمونه تا برم کارای مهم ترم رو بکنم اگه بعدها وقتی موند اونم یه گوشه دلم میزارم

بین موزیکای تیتر هم به نظر خودم تیتر پایانی خروس بهتر هست

هواتو کردم من حیرون تو اینروزا هواتو کردم
دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم
هوایی میشم همون روزا که میبینم هوامو داری
میخوام بدونم تا کی میخوای ببینی و به روم نیاری
دلمو دست تو دادم من دل تنگ احساسی
نمیزاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دادم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کنی
چه روزا ها حالمو دیدی چه شبایی که رسیدی
تو صدای دل تنهای منو شنیدی
تو که دردامو میدونی تو که چشمامو میخونی
بده بازم به دل من یه نشونی
دلمو دست تو دادم من دل تنگ احساسی

 
موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۰۹ - تعدادنمایش‌: ۴۵۹

نظرات  (۱)

۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۲ وحید واحدی
سلام.
قصد دارم همه مطالب وبلاگتونو بخونم.
از ب بسم الله شروع کردم. ولی چون درگیر میانترمام از چند روز آینده سفت و سخت شروع به خوندنش می کنم.
امیدوارم خوشحالترین لحظات زندگیتون رو در کنار هم باشین
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

ممنون دوست عزیز از اینکه سر زدید به خونه ی ما 
ان شاالله موفق باشید توی امتحاناتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی