خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....

اقا ما تقریبا یک ساعت داریم باهم مذاکره و تبادل اطلاعات (حرف میزنیم ) می کنیم. این عزیزدل من رشته اش نرم افزار(مهندســـــ  برای خودش ) و من ریاضی و اصلا باهم تفاهمم نداااریم همش میگه رشته اشون مستقل درصورتی که مستقل نیست کشـته منو بخدااااااااااااااا همش میگه به چه دردی میخوره این رشته تون 

خب مستقل نیست کامپیوتر

همه میدونن همه علوم وابسته به ریاضی هستن و نمیشه جداشون کرد و اگه جدا بشن کامپبوتر که نه و حتی رشته های دیگه چیزی ازشون نمی مونه ولی عزیزدل من قبول نمی کننه 3ساعته داره برای من دلیل میاره همین الانی که دارم تایپ می کنم خیلی تعصب داره 

تنها تفاهمی هم که نداریم توی زندگی همینه  ههههه 


موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۱۵ - تعدادنمایش‌: ۴۸۵

نظرات  (۱)

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۲ فاطمه مهربون
منم نرم افزار میخونم ولی قبول دارم ریاضی عضو جدانشدنیه بقیه رشته هاست :( که خیلیم بده '_'
پاسخ مدیر به نظر فاطمه مهربون :

خداروشکر شما قبول داری 
این چناب دوست داشتنی من قبول نداره 
رشته به این خوبی دارم چرا بد اخه :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی